zondag 20 januari 2013

Get to know me


Hi there, yeah you!


Ik weet het, ik weet het.. "The Tall and Blond Girl" Who the f*ck is that!?
En om te voorkomen dat jullie lelijke woorden gaan gebruiken of denken, ga ik wat algemene dingen van mijzelf "onthullen"! (How mysterious..)


Almost a million "ikken" 

Ik ben 16 jaar, en woon in het hoge noorden van Nederland.
Ik zit nou in het 4e jaar van het vwo, (en voor de geïnteresseerden, ik heb het profiel E&M)
Ik ben de trotse bezitter van een LG Optimus l7, en nee, ik ben GEEN Smartphone-addict. Totaal niet zelfs.
Ik volleybal én tennis.
Ik hóu van katten!
Ik heb een paar rare eigenschappen; Ik praat met mijn kat. All the time!
                                                        Ik vind Barbie nog steeds geweldig..
                                                        Ik heb soms last van een soort van bacteriën fobie, I think..
                                                        Ik lach vaak als ik eigenlijk pijn heb.
                                                        Ik heb moeite met het woord: identiteit, ik zeg altijd: indentititeit.
Ik hou van rode lippen, een zwart randje boven mijn ogen en zwarte mascara.
Ik ben addicted aan lipproducten, het liefst heb ik 24/7 iets op mijn lippen. Maaaaarr, ik ben aan het        afkicken! Dus no worries, I will be fine, i hope..
Ik schilder en teken graag, als ik tijd heb. En je raad het al, de tijd verstopt zich voor me. Grrr..
Ik bezit mooie en een paar dure sieraden, maar ik draag ze soms of nooit..
Ik heb een zeer uitgebreide muzieksmaak, alleen hardcore en heavy metal gaan er bij mij niet echt in.
Ik hou van eten! En ja, soms kan ik gewoon niet stoppen. Vooral chocola is favoriet.
Ik kan totaal niet Bike Racen, maar toch ga ik stug door. Ik heb de laatste dagen namelijk al een paar keer van dezelfde persoon gewonnen, en het staat nu 12-48. I'm keep on trying!
Ik kan totaal niet plannen, wat erg handig zou zijn voor school.. Helaas, ik ben te lui.


Bisous,

The Tall and Blond Girl


- afbeelding verwijderd-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten